Hoe worden facturen verwerkt met OCR in OfficeM?

In OfficeM kunnen facturen snel en efficiënt verwerkt worden met behulp van OCR. OCR is een scan en herken software die gebruikt wordt om papieren documenten om te zetten naar digitale versies.

Hoe werkt dit dan precies?

mail ocr

1. Factuur per mail

U ontvangt een mail met de factuur als pdf in bijlage. Het pdf bestand wordt automatisch opgeslagen in een map om later te verwerken.

papier factuur ocr

2. Papieren factuur

U ontvangt een papieren factuur die u handmatig scant. Ook dit bestand wordt opgeslagen om later te verwerken.

ocr techniek

3. OCR Techniek

De opgeslagen facturen staan klaar in OfficeM. Met behulp van OCR worden alle gegevens ingelezen en verwerkt.

controle ocr

4. Controle

Een medewerker controleert de ingelezen gegevens.

matching ocr

5. Matching

Indien mogelijk matcht OfficeM de facturen aan aankooporders of leveranciers.

doorboeken ocr

6. Boeken

De facturen worden ingeboekt.

Ontdek ons boekhoudpakket OfficeM:

Officem

OfficeM

Ons boekhoudingspakket OfficeM is speciaal gericht op boekhoudkantoren en KMO’s. Eenvoud in gebruik en betaalbaarheid staan centraal.

Blijf op de hoogte!

Schrijf je in op onze nieuwsbrief. 

Wij helpen u graag verder!

Intradev biedt een alles-in één oplossing voor een verbeterd efficiëntie binnen uw bedrijf. Bovendien gaan wij steeds op zoek naar de beste prijs-kwaliteitsverhouding. Niet alleen wordt hierbij de nadruk gelegd op een kwaliteitsvolle afwerking, wij bieden ook een uitstekende service en support. 
Contacteer ons voor meer informatie!