OfficeM

OfficeM is een modulair ERP-pakket speciaal ontwikkeld voor een efficiënte opvolging van belangrijke processen binnen een onderneming. Dit pakket is zowel voor KMO’s als voor boekhoudkantoren een meerwaarde. Als boekhouder is het mogelijk om vlot de boekhouding van uw boekhoudkantoor én die van uw klanten te beheren.

Bij OfficeM staat gebruiksgemak en betaalbaarheid centraal. Het programma is volledig modulair opgebouwd en kan dus perfect geïntegreerd worden met maatsoftware.

tijdblauw

Tijd- en kostenbesparend

Bij OfficeM zitten als uw administratieve en financiële bedrijfsprocessen gebundeld in één geïntegreerd systeem. Bepaalde processen kunnen automatisch verwerkt worden waardoor dataverwerking vlotter gebeurd. Werknemers moeten dus minder tijd investeren in de  administratieve rompslomp.

uitbreidbaar

Makkelijk uit te breiden

Het pakket is volledig modulair opgebouwd. De modules kunnen zowel afzonderlijk als gezamenlijk gebruikt worden. Volstaat het standaardpakket niet voor uw onderneming?  Geen probleem! De standaardpakketten kunnen volledig naar eigen behoefte uitgebreid worden. Elke module kan perfect geïntegreerd worden in maatsoftware.

makkelijkblauw

Eenvoudig in gebruik

OfficeM is eenvoudig in gebruik. Na een korte opleiding kan elke werknemer gebruik maken van OfficeM.

veilig

Veilig

Er kunnen aan gebruikers individuele rechten worden toegekend om zo de data af te schermen. Zo kan iedereen binnen een onderneming, ongeacht welke afdeling, gebruik maken van het programma zonder dat vertrouwelijke data zichtbaar is.

service2

Vlotte service

Service na verkoop staat bij ons centraal. U kan ons telefonisch of per mail vlot bereiken, zonder lange wachttijden. Wij helpen u zo snel mogelijk verder. Indien nodig nemen wij uw scherm over via schermovername om zo een probleem of vraag snel op te lossen. 

betaalbaar-01

Betaalbaar

Een ERP pakket hoeft niet altijd torenhoge kosten met zich mee te brengen. Contacteer ons en wij maken vrijblijvend een offerte op maat.

OfficeM Administration

OfficeM Administration helpt bij de dagelijkse administratie een boekhoudkantoor of KMO en het opvolgen van de prestaties van zijn medewerkers.

Modules:

  • Uurregistratie
  • Facturatie
  • Opvolging indiening 
  • Uitgebreid klantenbeheer

OfficeM Accountancy

Naast OfficeM Administration is er ook OfficeM Accountancy. Hiermee kan u een volledige boekhouding voeren. Dit is volledig  geïntegreerd met OfficeM Administration.

Een greep uit de functionaliteiten:

  •  Vlot beheer van verschillende dossiers, klanten en leveranciers
  • Boekhoudplan
  •  Verschillende dagboeken + afdrukken
  • Ingave en verwerking van aankoop- en verkoopfacturen en financiële operaties
  • Historieken van klanten/leveranciers/algemene rekeningen raadplegen
  • Balansen klanten/leveranciers/algemene rekeningen raadplegen
  • BTW administratie bijhouden
  • Afschrijvingen
  • Intrastat-aangifte
  • Jaarrekening
  • OCR Herkenning facturen
  • Coda verwerking standaard en toewijzing via regels

Wij helpen u graag verder!

Intradev biedt een alles-in één oplossing voor een verbeterd efficiëntie binnen uw bedrijf. Niet alleen wordt hierbij de nadruk gelegd op een kwaliteitsvolle afwerking, wij bieden ook een uitstekende service en support.
Contacteer ons voor meer informatie!