OfficeM

OfficeM is een modulair opgebouwd boekhoudprogramma dat u helpt uw administratieve taken te vereenvoudigen. 

Enerzijds blinkt OfficeM uit in eenvoud, snelheid en uitgebreide rapportage voor de KMO’s. 

Anderzijds is OfficeM ideaal voor boekhouders. Digitalisering van facturen (OCR herkenning) en betalingen (CODA) dragen bij tot een snelle en efficiënte boekhouding. 

Ook de eigen administratie van de boekhouder, zoals uurregistratie en opvolging van btw indiening kan met OfficeM gebeuren. 

Officem

OfficeM Administration

OfficeM Administration helpt bij de dagelijkse administratie van een boekhoudkantoor of kmo en bij het opvolgen van de prestaties van zijn medewerkers.

Uurregistratie

Facturatie

Opvolging btw-indiening

Uitgebreid klantenbeheer

OfficeM Accountancy

Naast OfficeM Administration is er ook OfficeM Accountancy. Hiermee kan u een volledige boekhouding voeren. Dit is volledig geïntegreerd met OfficeM Administration.

Een greep uit de functionaliteiten:

officem
officem ocr

OCR verwerking

De afkorting OCR staat voor Optical Character Recognition of ook wel scan en herken genoemd. De software wordt gebruikt om papieren documenten om te zetten naar digitale versies.

Cijfers, letters en leestekens worden herkend. Zo kunnen facturen automatisch uitgelezen worden en vervolgens verwerkt worden.

Dit is mogelijk bij zowel facturen die via mail- als pdf- bestand binnenkomen als bij papieren facturen die gescand worden.

Boekhoudportaal voor boekhoudkantoren:

Met behulp van ons boekhoudportaal behoud jij als boekhouder het overzicht over de aankoop- en verkoopfacturen van je klanten. Het portaal dient als interface tussen boekhouder en klant. Documenten zoals aankoop- en verkoopfacturen worden via deze weg uitgewisseld. 

Tijd- en kostenbesparend

Bij OfficeM zitten al uw administratieve en financiële bedrijfsprocessen gebundeld in één geïntegreerd systeem. Bepaalde processen kunnen automatisch verwerkt worden waardoor dataverwerking vlotter kan gebeuren. Werknemers moeten dus minder tijd investeren in de administratieve rompslomp.

Makkelijk uit te breiden

Het pakket is volledig modulair opgebouwd. De modules kunnen zowel afzonderlijk als gezamenlijk gebruikt worden. Volstaat het standaardpakket niet voor uw onderneming?  Geen probleem! De standaardpakketten kunnen volledig naar eigen behoefte uitgebreid worden. Elke module kan perfect geïntegreerd worden in maatsoftware.

Eenvoudig in gebruik

OfficeM is eenvoudig in gebruik. Na een korte opleiding kan elke werknemer gebruik maken van OfficeM.

Veilig

Er kunnen aan gebruikers individuele rechten worden toegekend om zo de data af te schermen. Zo kan iedereen binnen een onderneming, ongeacht welke afdeling, gebruik maken van het programma zonder dat vertrouwelijke data zichtbaar is.

Vlotte service

Service na verkoop staat bij ons centraal. U kan ons telefonisch of per mail vlot bereiken, zonder lange wachttijden. Wij helpen u zo snel mogelijk verder. Indien nodig nemen wij uw scherm over via schermovername om zo een probleem of vraag snel op te lossen. 

Betaalbaar

Een ERP pakket hoeft niet altijd torenhoge kosten met zich mee te brengen. Contacteer ons en wij maken vrijblijvend een offerte op maat.

Blijf op de hoogte!

Schrijf u in op onze nieuwsbrief. 

Wij helpen u graag verder!

Intradev biedt een alles-in-één oplossing voor een verbeterde efficiëntie binnen uw bedrijf. Bovendien gaan wij steeds op zoek naar de beste prijs-kwaliteitsverhouding. Niet alleen wordt hierbij de nadruk gelegd op een kwaliteitsvolle afwerking, wij bieden ook een uitstekende service en support. 
Contacteer ons voor meer informatie!