Klantenportaal met OfficeM voor boekhoudkantoren

1 april 2021

Digitalisatie is binnen de boekhoudwereld ook niet meer weg te denken. Papieren aankoop- en verkoop facturen binnen brengen bij de boekhouder kan dan ook veel efficiënter tegenwoordig. Via ons handig online klantenportaal verloopt dit alles in één handomdraai.

Ons boekhoudprogramma OfficeM biedt naast OfficeM Administration (voor de dagelijkse administratie voor de boekhouder) en OfficeM Accountancy (voor de volledige boekhouding van verschillende dossiers, klanten en leveranciers) ook een klantenportaal.

Met ons online klantenportaal wordt samenwerking tussen u als boekhouder en uw klanten vereenvoudigd. Het dient als interface tussen boekhouder en klant. Aankoop- en verkoopfacturen worden via deze weg uitgewisseld.

Voor uw klanten biedt dit als voordeel dat ze hun facturen niet fysiek moeten binnenbrengen. In hun drukke ondernemersleven is er namelijk vaak amper tijd om tijdens de kantooruren dergelijke zaken op orde te brengen. Met het portaal kan dit dus gebeuren wanneer het hen uitkomt. Bovendien hebben klanten op het portaal een mooi overzicht van alle facturen alsook van de status van de facturen. Ze krijgen niet alleen overzicht van welke facturen al ingediend zijn, maar zien ook welke al verwerkt zijn en welke niet.

Ook voor jou als boekhouder biedt het portaal groot gebruiksgemak. Je hebt altijd overzicht over alle facturen van verschillende klanten en dossiers. Bij de kwartaal afsluiting kun je eenvoudig met de filterfunctie de nodige facturen opzoeken en makkelijk exporteren naar je computer. Het portaal draagt tevens bij tot een paperless environment.

Meer weten over OfficeM en het klantenportaal? Lees hier meer.

Wij helpen u graag verder!

Intradev biedt een alles-in één oplossing voor een verbeterde efficiëntie binnen uw bedrijf. Niet alleen wordt hierbij de nadruk gelegd op een kwaliteitsvolle afwerking, wij bieden ook een uitstekende service en support.
Contacteer ons voor meer informatie!